هر اغازي را پاياني است صد حيف كه اغاز عشق تو پايان عمر من بود !!!

عکسهای عاشقانه جدید برای پس زمینه کامپیوتر

عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (2) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (3) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (4) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (5) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (6) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (7) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (8) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (9) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (10) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (11) عکسهای زیبای عاشقانه و هنری (12)

عکسهای هنری و عاشقانه  (1) 

عکسهای هنری و عاشقانه  (3) 

عکس های عاشقانه و احساسی و رمانتیک (4) 

عکس های عاشقانه و احساسی و رمانتیک (8) 



من از خدا خواستم، نغمه هاي عشق مرا به گوشت برساند تا لبخند مرا هرگز فراموش نكني و ببيني كه سايه ام به

 دنبالت است تا هرگز نپنداري تنهايي. ولي اكنون تو رفته اي ، من هم خواهم رفت فرق رفتن تو با من اين است كه

من شاهد رفتن تو هستم


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:عشق-عاشقانه,

] [ 12:31 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،