اس ام اس عاشقانه پیامک رمانتیک


هرروز صفحه نیازمندیها را چک می کنم می دانم بالاخره یک

روزبه من نیاز پیدا می کنی…..



&&&&&



نگران نباش چشم های ِ وحشی ِ مراهیچ نگاه هرزه ای رام نخواهد کرد …

تو فقط از مرز چشم های ِ دلم ،پا بیرون نگذار …



&&&&&



فـــرق مـآ در یــڪ َ و ُ سـآدهـ بــود

مـــטּ دلـــبَری ڪـردمـو

تـــــو دلــــبُری ــدی ..



&&&&&



تو رفتی …

و من ماندم و خواب هایی معطل

دلی دست دوم

غمی دست اول!



&&&&&





 


 


هرروز صفحه نیازمندیها را چک می کنممی دانم بالاخره یک روزبه من نیاز پیدا می کنی…..



&&&&&



نگران نباشچشم های ِ وحشی ِ مراهیچ نگاه هرزه ای رام نخواهد کرد …تو فقط از مرز چشم های ِ دلم ،پا بیرون نگذار …



&&&&&



فـــرق مـآ در یــڪ َ و ُ سـآدهـ بــود

مـــטּ دلـــبَری ڪـردمـو

تـــــو دلــــبُری ــدی ..



&&&&&



تو رفتی …

و من ماندم و خواب هایی معطل

دلی دست دوم

غمی دست اول!



&&&&&



معلوم مان نشد

که کدامین مان

آن یکی بود ، که بود

و کدامین آن که نبود.



&&&&&


سرم متورم شده

دکترها میگویند: توده ای از حرف های نگفته است …



&&&&&



درد دارد !وقــتـی می رود ..و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت …و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنیکه هــرشـببــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!



&&&&&



هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن ..به هر حال فراموش میکنم ، فراموش شدنم را ….!



&&&&&



همین لحظه…چشمهایت را ببند …خیال مرا در آغوش بکش ……ببین لبریز می شوی از عشق …از من …از نیازی آمیخته به شرم …ببین آغوش من فقط به اندازه تو جا دارد …



&&&&&



مـُجـآزـآتـَش پـآی خـودَم

دــِلـَم

آغـوش ِ مـَم ـنـوع ِ تـو رـآ مـی ـخـوـآهـَد



&&&&&



هر کـسی رو می تـونستـم دوست داشتـه بـاشم

اگـر

دوست داشتـن را از تـو شروع نـمی کردم…



&&&&&



من خاطرت را میخواستم!
نه خاطره ات را….



&&&&&


تا دیروز کاش هایم برای بودنت بود امروز برای نرفتنت … هیچ فرصتی نماند برای خواستنت

&&&&&


یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی. . .

یادت بخیر، یار فراموش کار من . . .



&&&&&



از تو چه پنهان ،
من هنوز دلم بی دلیل برایت تنگ می شود … بی دلیل ..!!



&&&&&


من دیوانه وار دوستش دارم
و او دیوانه وار طردم میکند
ما هر دو جنون را به نهایت رسانده ایم

&&&&&

.دلتنگَ‌م ؛
آنقدر که تمامِ عاشقانه‌ها ،
کم ‌آورده‌اَند !


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:پیامک رمانتیک,

] [ 20:5 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،