اس ام اس تنهایی پیامک دوری


مدتی ست با تـــــو
در خودم...
زندگی میکنم...

&&&&&


کوه ها با همند و تنهایند ، همچو ما با همان تنهایان!

&&&&&


این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی..

&&&&&


باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن......!!
باید خیانت کنی.........!! .......... تا دیوونه ات باشن...!!
باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!!
باید هی رنگ عوض کنی......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!!
اگه ساده ای ...!!...اگه باوفایی...!!....اگه یک رنگی...!!.........همیشه تنهایی


&&&&&


 


 


مدتی ست با تـــــو
در خودم...
زندگی میکنم...

&&&&&


کوه ها با همند و تنهایند ، همچو ما با همان تنهایان!

&&&&&


این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی..

&&&&&


باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن......!!
باید خیانت کنی.........!! .......... تا دیوونه ات باشن...!!
باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!!
باید هی رنگ عوض کنی......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!!
اگه ساده ای ...!!...اگه باوفایی...!!....اگه یک رنگی...!!.........همیشه تنهایی


&&&&&


گاهی آدمهای تنها؛خیلی خوش شانس هستند، چون کسی را ندارند تا از دست بدهند .. !!!

&&&&&


تو زندگی به هیچ چیز زیاد اعتماد نکن حتی سایه ات ، که جاهای تاریک تنهات می ذاره...

&&&&&


بخوان مرا خط به خط
معنایم کن واژه به واژه، حرف به حرف
تمام بغض هایم، اشک هایم، نگفته هایم را مرهم باش...
که من از برم این قصه ی تنهایی را

&&&&&


بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

&&&&&


باور کردم
تنهایی را
چقدر دلم
کسی را نمی خواهد امشب...

&&&&&


چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم ...تمبر و پاکت هم هست و یک عالمه حرف.... کاش کسی جایی منتظرم بود...

&&&&&


در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..

&&&&&


بیخیال حرف هایی که تو دلم جا مونده...
بیخیال قلبی که این همه تنها مونده ، بیخیال ..

&&&&&

محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ، برایت بــه زمیـــن بکوبــم

&&&&&


از تنهایی گریزی نیست . . بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند . . . نمیخواهم کسی شال
گردن اضافی اش را دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد.

&&&&&


آدم‌ها تنها که نـباشند ، می‌روند ، تنها که مـی‌شوند ، برمی‌گردند . . .

&&&&&


مجازی شـادیم
مجازی عاشق می شویم
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم
اما . . .
واقعی تنهاییم
واقعی درد میکشیم
واقعی از عشقهای مجازی لطمه می بینیم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس تنهایی,

] [ 20:7 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،