اس ام اس عاشقانه


مرا باخیالت تنها نگذار...
اصلا" به تو نرفته است،
مهربان نیست،
آزارم میدهد،
دلم خودت را میخواهد...


&&&&&


دلت آیینه ی ایثار عشق است.نگاهت معنی بیدار عشق است.

تو درآبادی دل خانه داری تو را دیدن همان دیدار عشق است.


&&&&&


حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم ، نمیدانم خواست لیاقتم را یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه ...


&&&&&


من به یادت هستم چه به هنگام دعا
چه به هنگام نشستن به لب پنجره
خاطره ها


&&&&&



 


 



مرا باخیالت تنها نگذار...
اصلا" به تو نرفته است،
مهربان نیست،
آزارم میدهد،
دلم خودت را میخواهد...


&&&&&


دلت آیینه ی ایثار عشق است.نگاهت معنی بیدار عشق است.تو درآبادی دل خانه داری تو را دیدن همان دیدار عشق است.


&&&&&


حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم ، نمیدانم خواست لیاقتم را یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه ...


&&&&&


من به یادت هستم چه به هنگام دعا
چه به هنگام نشستن به لب پنجره
خاطره ها


&&&&&


می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری.


&&&&&


چو‎پان قصه ما دروغگو نبود‎,او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد "گرگ‎ آمد" ‎ سر می داد,افسوس کسی تنهایی اش را درک نکرد و همه در پی گرگ بودند.در این میان فقط گرگ فهمید که چو‎پان تنهاست‎ ‎!


&&&&&


این دل اگر کم است بگو سر بیاورم / یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم / خیلی خلاصه عرض کنم دوست دارمت / دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم...


&&&&&


اگه کسی رفت و تنهات گذاشت اما هنوز بیادت بود بدون ازت طلبی داره که بیادته...!!!!


&&&&&


دل بستن مثل پرتاب سنگ به دریاست/ دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگ از دریاست.


&&&&&


خواب مرا نمی برد
تو را می آورد
بی آنکه باشی...


&&&&&


ساده می خندی
و دل من
سخت زیر و رو می شود ..


&&&&&


گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد / چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد .
 

&&&&&


حرارت لازم نیست ، گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت .


&&&&&


بیراهه هم برای خودش راهیست وقتی من را به تو برساند و حوصله چه زود بی طاقت می شود در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود .


&&&&&

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه ,

] [ 20:12 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،