جوک های خنده دار

 

چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ!
تولدت مبارک!

* 

یک روز سه زن که سر یک چیز پیش پا افتاده دعوایشان شده بود در کلانتری
با صدای بلند داد و بیداد راه انداخته بودند. طوری که کم مانده بود
شیشه ها ترک بردارند. ظاهرا قصد ساکت شدن هم نداشتند. اما وقتی مامور
 پلیس به آنها گفت که اول کسی که بزرگ تر از دو نفر دیگر است، حرفش را
بزند، همه آنها ساکت شدند!

احتمالا این آقای پلیس زرنگ لطیفه بعدی را که برای شما می گوییم شنیده بود.

*

مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند.
 وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر  یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند.
خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من  رسید به آنها گفتم: لطفا زشت ترین شما مرا بکشد!

*

زندگی زنگ تفریح کوتاهیست! آماده باش که زنگ بعد حساب داریم!

*

 

 

 

هیچ وقت حسرت ۳چیز رو نخورید تیپ قیافه و سخاوت ما که داریم به کجا رسیدیم؟

 

*
از مربی بدنسازی پرسیدم: با کدوم دستگاه بیشتر کار کنم تا دخترها عاشق هیکلم بشن؟
مربی گفت: از دستگاه خودپرداز بیرون سالن استفاده کن

 

*
معلم از بچه ها میپرسه:بچه ها در آینده میخواهید چه کاره شوید؟ محسن:من میخواهم ناخدا بشم. علی:من میخواهم دکتر بشم. سارا:من میخوام یه مادر خوب بشم. رضا:منم میخوام به سارا کمک کنم

                                                            *

*
پیامی برای دختران : ز گهواره تا گور دانش بجوی چون از شوهر خبری نیست!
*
پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه
*
آدما می تونند پسر باشن اما پسرا نمی تونند آدم باشن!!
*
مردها ۳ تا آرزو دارند:
1.اونقدر که مادرشون میگه، خوش تیپ باشن
2.اونقدر که بچه شون میگه، پولدار باشن
3.اونقدر که زنشون شک داره ، زن داشته باشن
*

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:جوک های خنده دار,

] [ 17:7 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،