دوستان با وفا سایه گستر لحظه های تلخ وشیرین روزگارند سایه ات برقرار لیلای گلم...

 

 

تولدت مبارک گلم


اجازه هست؟

سلام عزیز مهربون، اجازه هست بشم فدات؟

 

اجازه هست تو شعر من، اثر بذاره خنده هات؟


شب که می شه یواش یواش، با چشمک ستاره هاش


اجازه هست از آسمون، ستاره کش برم برات؟

 

اجازه هست بیای پیشم یه كم بگم دوست دارم؟


تو هم بگی دوسم داری بارون بشم دل ببارم


بریم تو باغ اطلسی بی رنج و درد بی كسی


بهت بگم اجازه هست گل روی موهات بذارم

 

اجازه هست خیال کنم، تا آخرش مال منی؟


خیال کنم دل منو، با رفتنت نمی شکنی؟


اجازه هست خیال کنم، بازم میای می بینمت؟


با اون چشای مهربون، دوباره چشمک می زنی؟

 

طپش طپش با چشمكت، غزل بگم برای تو


با اتكا به عشق تو، تو زندگی برم جلو؟


هر چی بگی نه نمی گم، جونم بخوای برات می دم


هر چی می خوای بهم بگو، فقط بهم نگو برو

 

اجازه هست بازم تو خواب، بوس بكارم كنج لبات


یه شعر تازه تر بگم، به یاد شرم گونه هات


نشونیتو بهم می دی؟ تا پنهون از چشم همه


ورق ورق نامه بدم بازم برات

 

همیشه مهربون من! نامه رسید به انتها


فقط یه چیز یادت باشه: بازم به خواب من بیا

 


 

 

http://www.patoghkade.com/wp-content/uploads/2012/05/12086293201.jpg





 

 

 



نظرات شما عزیزان:

eshagh
ساعت18:21---8 دی 1391
واقعا قشنگ وزيبا بود.ميشه ازش استفاده كرد.
وبلاگتون هم خيلي باحال تر شده.


یگانه
ساعت19:53---21 آبان 1391
سلام عالی

مارکوپولو
ساعت21:43---19 آبان 1391
شاید آرام تر می شدم





فقط و فقط





اگر می فهمیدی





حرفایم به همین راحتی که می خوانی





نوشته نشده اند ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,

] [ 10:30 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،