راز خوشبختی

میوه بخورید.

هر روز مقداری میوه بخورید. خوردن میوه علاوه بر آنکه شما را سالم و شاداب نگه می دارد و برای بدن تان مفید است، باعث می شود ضمن لذت بردن از خوردن میوه، علاقه ی کمتری نیز به خوردن تنقلاتی با ارزش غذایی بسیار پایین پیدا کنید و معده ی خود را از چیزهای بی خاصیت انباشته نکنید. به این ترتیب احساس بهتری از خودتان پیدا می کنید.

ناراحتی چرا؟ جریان زندگی را عوض کنید.

مجبور نیستسد که در زندگی همیشه یک نظم ویژه ای را به نمایش بگذارید. جریان عادی زندگی باید با تجربه های تازه تری آمیخته شود. این دگرگونی ممکن است صبحانه خوردن در بیرون منزل یا پیدا کردن راه جدیدی برای امرار معاش باشد. یا خواندن صفحه ای از روزنامه که هرگز نمی خواندید، یا دیدن مغازه و منظره ای که قبلا نسبت به آن بی اعتنا بودید، یا تغییر شیوه ی برخورد با مردم و …

شاید هیچ یک از این کارها، کار بزرگ و مهمی نباشد، اما انجام چنین کارهایی توانایی شما را در تغییر چشم انداز زندگی و ایجاد تنوع و هیجان نشان می دهد. بنابراین سیستم یکنواخت زندگی را دگرگون کنید.

ه دیگران نیز کمک کنید.

در جامعه، همواره مشوق دیگران باشید و نقش حمایت کننده داشته باشید. همیشه وقت و فرصتی را برای کمک به دیگران اختصاص دهید. در جهات رفاه و آرامش دیگران گام بردارید، یا کسانس که دوستشان دارید و برایتان با ارزش و اهمیت هستند، را یاری نمائید. شما با این قبیل کارها احساس بهتری در خود ایجاد خواهید کرد و در عین حال رابطه تان نیز عمیق تر و صمیمی تر خواهد شد.

دوستی و صمیمیت، مسائل مالی را از بین می برد

دوستی و صمیمیت، پول و مسائل مالی را مغلوب می کند. اگر می خواهید بدانید که آیا مردم شاد و خوشبخت هستند یا نه، از آنان راجع به این که چه مقدار پول در بانک دارند، سوال نکنید. از آنان نپرسید که حقوقشان چقدر است. بلکه از آنها در خصوص دوستان شان سوال کنید.

مقاوم باشید.

اگر شخص دیگری وظیفه ی خود را به خوبی انجام نمی دهد، از مسیر خود منحرف نشوید و هیچ درنگی را جایز ندانید، با اصرار و مقاومت آنچه را که سزاوارش هستید، دریافت کنید. به چیزی کمتر از آنچه که استحقاق آن را دارید، اکتفا نکنید. گاهی دیگران کم کاری می کنند و در خدماتی که برای ما انجام می دهند، کوتاهی می ورزند. اگر در برابر چنین افرادی تسلیم شویم، گرفتار استرس، خشم و ناراحتی خواهیم شد و از سوی دیگر آنان را به برخوردهایی از این دست تقویت خواهیم کرد. با چنین اشخاصی صریح و بی پرده باشید و خواسته ی خود را بی پروا بخواهید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,

] [ 13:10 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،