عاشقانه

 

خانه هاي جدول زندگيم رادستان مهربانت يك به يك پرپركرد ورمزجدول چنين بود"دوستم بدار"

 

 

 

پاي من خسته ازاين رفتن بود

قصه ام قصه ي دل كندن بود

دل كه دادم به يارم ديدم

راهش افسوس جدا ازمن بود

 www.pix2pix.org

 

دلم اعدام عشق است

به دارقلب خاموشت

بدان تالحظه ي مردن

نخواهم كردفراموشت

 

 

آسمان كوچك من همه شب بارانيست

همه شب درتب چشمان ترم مهمانيست

شكوه ازفاصله هانيست كه ازقلب من است

غم واندوه  دل عاشق  من پنهانيست

 www.pix2pix.org

 

 چشمي كه تورا نديد كورش كردم

قلبي كه تورانجست گورش كردم

دل  منتظرآمدنت بود اما..

هرچندن نيامدي صبورش كردم

 

با آنكه زما هيچ زمان  يادنكردي

اي آنكه نرفتي دمي از ياد

كجايي؟....

 

شنيدي كه دلم گفت بمان ايست نرو

به خداوقت خداحافظي نيست نرو

نكندفكركني دردل من مهرتونيست

گوش كن حرف دلم چيست ؟ نرو...

 

گرميان هرنگاهي صوت غمگيني شنيدي

يادكن ازقلب بي تابي كه هردم يادتوست

 

كاش هرگزدرمحبت شك نبود

تك سوارمهرباني تك نبود

كاش برلوحي كه برجام دل است

واژه ي تلخ خيانت هك نبود

www.pix2pix.org 

تاكجاي قصه بايدزدلتنگي نوشت

تابه كي باضربه هاي درد بايدرام شد

يافقط باگريه هاي بي قرار آرام شد

بهر ديدار يار تابه كي در انتظار

خسته ازاين زندگي باغصه هاي بيشمار

 

درباغ دلم جوانه اي بايدونيست

شوق غزل ترانه اي بايدونيست

خواهم كه تورابينم اما چه كنم

ديدارتورابهانه اي بايدونيست

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:ادعای عشق میکنیم حال آنکه فراموش کرده ایم رنگ چشمان مادرمان را,

] [ 16:54 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،