ترس عجیب و غریب این زن از این شیء پلاستیکی+عکس

فان پاتوق

فان پاتوق:خانم لوییزا فرانسیس،یک مادر وحشت زده، می باشد که ترس عجیب و غریبی از دکمه های زندگی اش دارد.f09964f8e48c82e8b8c2d2fe2bc2eb1ebutton phobia 1

استیو جابز، رئیس اپل در اواخر نیز با ترس فلج شده بود .

هراس لوییزا، در سن هفت سالگی، هنگام بازی دوران کودکی که شامل دکمه بود ناگهان وحشت زده شد و پا به فرار گذاشت.

او گفت: “بدترین حادثه زندگی من زمانی بود که من زنی را دیدم که با یک ژاکت کش باف پشمی پوشیده بود و دستبند ساخته شده از دکمه استفاده کرده بود. هر بار که او به من نزدیک میشد، نمی توانستم آرامش خودم را حفظ کنم.که هر کس که مرا میدید با تعجب به من نگاه می کرد .”

او گفت: “من می دانم که این غیر منطقی است، و من به وضوح می دانم که یک دکمه نمی تواند به من صدمه بزند، و یا حتی حرکت کند، اما فقط چیزی وجود دارد که در مورد شکل و بافت دکمه هست که واقعا مرا می ترساند.”

1bf6bf9b7e63daf4222233904c4f4209button phobia 2



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,

] [ 1:35 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،